11.06.2018 в 16:35

Реклама на світлодіодних екранах

Технологічне і елегантне світлодіодне полотно може використовуватися для трансляції рекламних матеріалів будь-якого ступеня складності і динамізму. Реклама на екранах відрізняється високою видовищністю і привабливістю, успішно справляючись з показом роликів і текстових повідомлень навіть в яскравий сонячний день. З настанням темряви кольорове мелькання на екрані привертає увагу оточуючих за сотні метрів.
Відеоекран кардинально відрізняється від статичних носіїв зовнішньої реклами за цілим рядом параметрів:
  • Завдяки динамізму зображення і частій зміні сюжетів, даний вид реклами сприймається публікою набагато краще;
  • У розпорядженні рекламодавця — графіка, анімація, спецефекти, складний відеоряд, гра акторів;
  • З одного майданчика можуть транслюватися матеріали будь-якої спрямованості — інформаційної, іміджевої, комерційної, новинний;
  • Екран може бути легко перекладений в інтерактивний режим;
  • Зображення відрізняється високою чіткістю і контрастом. Інтенсивний потік світла дозволяє розглянути картинку з великої відстані. У вечірні години ефективність носія різко підвищується;
  • Простота виведення рекламних матеріалів на монітор, можливість контролю трансляції в режимі онлайн.

Особливість використання

Екранна реклама синтезувала в собі все найкраще від телебачення, білборда і БТЛ. Серед інших видів зовнішньої реклами даний носій виглядає справжнім технологічним проривом, що забезпечує найвищу якість передачі інформації. Розміщення реклами на світловому екрані коштує істотно нижче, ніж показ роликів в ефірі ТБ. Тут не потрібно наповнювати ефір показом розважального контенту, щоб глядачів залучити до перегляду. Трансляція реклами може вестися безперервно, а в показі беруть участь матеріали десятків рекламодавців.

В даний час відпрацьовується технологія інтерактивного таргетування реклами. Рекламний монітор забезпечується модулем стеження за публікою, яка перебуває в зоні видимості. Проводиться аналіз параметрів аудиторії (стать, вік, тип одягу, присутність дітей), після чого на показ виводиться відповідна тема.

Більш висока ефективність світлодіодного монітора в порівнянні з білбордами, зрозуміла інтуїтивно, доведена інструментальними методами. Ще 9 років тому в столиці Великобританії був поставлений експеримент за участю фіксатора поглядів перехожих. За декаду повз білборда і екрану пройшло понад 150 тис. Чоловік, і 33% з них подивилося на екран, а тільки 15% на білборд, причому тривалість погляду на екран дорівнювала 7,4 сек., А на білборд — всього 4,7 сек. Цікаво, що у вихідні інтерес людей до світлодіодному екрані ще більш зріс.
Назад в блог Наступний запис