Пошук в регіоні: Всі регіони

Чи повинен керівник самостійно вирішувати рекламні завдання

Більшість власників бізнесів, частиною роботи яких є твердження витрат на рекламу, вважає, що з підбором ефективних рекламних інструментів для вирішення поставленого завдання найкраще впорається рекламне агентство повного циклу. І це відповідає дійсності, коли ви маєте справу, наприклад, з фахівцями рекламного агентства «Sonata Group», що бере за вирішення завдань будь-якої складності.
Однак трапляється, що керівник повинен включитися в процес, щоб визначити стратегію витрачання коштів, вказавши бажані майданчики для розміщення — інтернет, зовнішні носії, ЗМІ. Крім того, своє бачення проблеми можуть мати співробітники власного рекламного підрозділу. У багатьох фірмах практикуються такі основних напрямів — контекстна реклама в інтернеті, що продає реклама в точках реалізації продукції, іміджева діяльність за допомогою «наружки», а також БТЛ-заходи. Така сегментація має занадто узагальнені обриси, що іноді може викликати деякі труднощі:
  • розкрутка бізнесу проводиться тільки за допомогою вже випробуваних інструментів, які показали найменший позитивний результат. Але так думають всі, що призводить до зростання конкуренції і підвищенню розцінок, через що збільшуються витрати на рекламу, знижуючи прибутковість підприємства;
  • коли керівник це усвідомлює, починаються тести і експерименти з різними каналами просування, що вимагає постійних витрат, що не дають надійного результату.
Щоб таких проблем не виникало, можна скористатися наступними рекомендаціями.

Визначення рекламної стратегії — завдання керівника

Занадто багато людей задіяно в рамках підготовки та проведення рекламної кампанії — фахівці з маркетингу, свої і сторонні рекламісти, рекламні підрозділи ЗМІ, власники сайтів. Безумовно, у кожної зі сторін є власні фінансові інтереси. «Підгодовані» співробітники можуть отримувати відкати від розміщення реклами в «потрібних» виданнях, агентства можуть пропонувати не оптимальний, а найбільш прибутковий варіант. Кращий спосіб оптимізувати витрати на розміщення рекламних матеріалів — взяти персональну відповідальність на себе. Звичайно, для цього доведеться зібрати повну інформацію про різні медіа-майданчиках. Але якраз цим керівнику займатися зовсім необов'язково. Можна поставити завдання перед одним із співробітників.

Вивчіть свій бізнес і можливості рекламних інструментів

Здавалося б, хто, якщо не керівник, знає все про свою справу. Однак практика показує, що пошук ефективних рекламних майданчиків зводиться до механічного перебору традиційних засобів просування, що до того ж робиться без збору достовірної статистики. Не замислюючись про релевантності інструменту специфіці продукту, що просувається, один за іншим тестуються різні види зовнішніх носіїв, телевізійні канали, журнали.
Суттєвого прогресу можна досягти, глибоко усвідомивши особливості свого бізнесу і властивості продукту, що просувається товару або послуги. Саме це дасть можливість різко звузити поле діяльності, тестуючи тільки ті рекламні інструменти, від яких може бути користь.

Назад в блог Наступний запис